FAQ

Wat zijn de kosten voor het bezorgen van mijn bestelling?
Wonen bij Liset verstuurt al uw bestellingen vanaf € 50,- gratis binnen Nederland. Voor bestellingen binnen Nederland tot € 50,- en bestellingen rekenen wij € 5,00 verzendkosten.
Indien u een artikel wilt terugsturen dan dient u zelf de verzendkosten te betalen (zie onze  algemene voorwaarden).

 

Kan het zijn dat een artikel dat ik bestel via internet toch niet op voorraad is?
Helaas kan dit wel eens gebeuren. Wij doen er echter alles aan om dit zoveel mogelijk te voorkomen, het kan  voorkomen dat onze voorraad een fout bevat. Mocht dit voorkomen, dan krijgt u daarvan tijdig bericht en wordt in overleg uw bestelling zsm geleverd of de betaling teruggestort.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

iDEAL en betaling bij afhalen.

iDEAL
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw vertrouwde internetbankierprogramma bij een online aankoop. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN Amro, ASN Bank, Friesland bank, ING, Rabobank, SNS, Triodos of Van Lanschot Bankiers dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar www.ideal.nl

Betalen bij afhalen
​Wanneer u ervoor heeft gekozen om de bestelling in de winkel op te halen, kunt u deze ook in de winkel betalen.
​In de winkel accepteren wij contante betalingenen pin.

 

Wat moet ik doen als het betalen niet lukt?
Zolang het bedrag van uw bestelling niet afgeschreven is van uw rekening en u nog geen bevestiging van uw order heeft gehad, kunt u erop rekenen dat de bestelling in zijn geheel niet is volbracht. Dit kunt u alsnog afmaken door de bestelling opnieuw te plaatsen, of opnieuw af te rekenen via de aangegeven betalingsmogelijkheden. Mocht u alsnog twijfelen, kunt u contact opnemen met ons info@wonenbijliset.nl of via 070-4448147 (tijdens openingsuren).

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Nadat uw bestelling bevestigd is worden uw artikelen binnen 1 tot 3 werkdagen na ontvangst van betaling bij u bezorgd. Dit is een geschatte levertijd zonder externe vertragingen.

 

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?
Wij verzenden uw bestelling via PostNL

 

Wat zijn de kosten en de procedures bij een retour?
Mocht het artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan dient u het binnen 14 dagen na leverdatum te retourneren. De artikelen moeten in de originele verpakking of een andere gelijkwaardige, stevige verpakking worden geretourneerd met de bijgevoegde adressticker en voldoende gefrankeerd. Kosten en risico van deze retourzending zijn voor rekening van de koper. Het bijgevoegde retourformulier dient u ingevuld bij de retourzending toe te voegen en duidelijk aan te geven welk artikel u waarom wilt retourneren. Na ontvangst en controle van de retourzending wordt het bedrag op uw rekening terug gestort of zullen wij u indien gewenst een nieuwe artikel toesturen in geval van ruiling.

De artikelen worden niet teruggenomen indien het artikel:

Beschadigd zijn of slijtage vertonen.
De gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet zijn opgevolgd.
Er zelf is getracht een gebrek te herstellen.

De terugbetaling kan +/- 5 werkdagen duren. Er wordt alleen overgegaan tot retourstorting als wij het artikel in dezelfde staat ontvangen als waarin wij het verstuurd hebben.

 

Wat moet ik doen bij klachten?
Voor klachten en/of opmerkingen kunt u contact opnemen met de klantenservice van onze webshop. Dit kan via e-mail: info@wonenbijliset.nl of telefonisch: 070-4448147 (tijdens openingsuren). Vermeld hierbij ook uw ordernummer.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2015 - 2024 Wonen bij Liset | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel